Krija na odolání tlaku času

Krija na odolání tlaku času

4. července 1984

(Kriya to Withstand the Pressure of Time)

Krija ke stažení ve formátu PDF, včetně obrázků

Při cvičení postupuje prosím podle pokynů k domácí praxi.

1. Posaďte se do pohodlné pozice, ruce zvedněte na úroveň obličeje, lokty jsou ohnuté. Začněte třást celým tělem. Jde o vnitřní masáž. Všechny svaly, všechna vlákna se musí třást. Hýbou se paže, tělo a hlava. Vytvořte si vlastní rytmus a styl. Měli byste se pěkně zahřát. 15 minut.

Toto cvičení uvolňuje toxiny ze svalů. Když jsou lidé uzavřeni do cely 1×1 metr, zbývá jim jedině toto cvičení. Položte se do toho naplno. Třeste se jako zemětřesení. Masáž o stejném účinku jako toto cvičení by musela trvat 20 hodin. Tváře by vám měly zčervenat. Musíte se naprosto unavit.

2. Postavte se. Třeste boky ze strany na stranu tak, že budete střídavě krčit kolena. Chodidla mohou buď zůstat na zemi a paže volně viset, nebo můžete kroutit boky, vyskakovat do vzduchu a mávat pažemi nahoru a dolů. 8 minut.

Tančete naplno, energeticky. Stehna se musí zapotit. Zbavte se všech toxinů, všech nánosů tuku, všech usazenin v tkáních. Na povrch vyjde všechen starý vztek uložený v těle.

3. V pohodlné pozici natáhněte paže přímo nad hlavu a spojte dlaně. Nadloktí přilepte na uši. Otáčejte tělem zleva doprava. 4 minuty.

Pohyb je trojúhelníkový, a pokud jej provádíte s odpovídající intenzitou, uvolní vám ramena.

4. Klečíte na zemi, opření o dlaně a kolena. Levou nohu propněte dozadu. Pokrčováním paží se hlavou dotýkejte země – dolů a zpět nahoru, podobně jako byste dělali kliky. Opakujte 52x.

5. Vztyčte se na kolena a začněte se ohýbat dozadu do pozice velblouda, s rukama položenýma na patách. Pak se opět narovnejte do kleku. Opakujte 55x.

6. Položte se na záda.

a) Přitáhněte kolena k hrudníku a ruce vsuňte pod bedra. Boky můžete mírně nadzdvihnout pomocí rukou, aby se kolena ještě více přiblížila k hrudi.

b) Protáhněte nohy dopředu, kousek nad zem.

c) Pak je zvedněte do 90 stupňů a znovu přitáhněte kolena k hrudníku. Opakujte 108x.

Jde o pohyb pavanmuktasana, kdy pránu ovládáme vůlí.

7. Lehněte si na záda, dlaně položte na srdce a uvolněte. Zvedejte trup a čelem se dotkněte kolenou. Pak se položte zpět na záda. Opakujte 26x.

8. Lehněte si na záda a relaxujte při meditaci s gongem. 8 minut.

Dostanete se do stavu beztíže. Užijte si to. Relaxujte.

Komentář: Žena má pouze dva problémy – zatuhlou pánev a zatuhlá ramena – jinak je dokonalá. Tato sestava slouží k vyladění nervové soustavy. Jak odoláte tlaku času bez vyladěných nervů?

(Zdroj textu a obrázků: The Fountain of Youth)
Překlad (C) Veronika Šilarová

Krija ke stažení ve formátu PDF, včetně obrázků

Bookmark the permalink.