Jak o sebe pečovat a být zdraví (seminář)

Jak o sebe pečovat a být zdraví Ájurvédské tipy a jógové techniky Jóga a ájurvéda nabízejí tisíci lety ověřené způsoby, jak jednoduchými, avšak účinnými prostředky výrazně zlepšit kvalitu svého života. A právě s těmi se seznámíme na tomto semináři. Pokračování

Napětí a uvolnění (K jóga pro začátečníky)

Kundaliní jóga je známá také jako jóga vědomí. Zaměřuje se především na posilování a nervového a imunitního systému. Vede k celkovému zlepšení života. Nedílnou součástí každé lekce kundaliní jógy je fyzické cvičení, relaxace a meditace. Na tomto kurzu se postupně seznámíme se základními prvky kundaliní jógy: vědomým dýcháním, fyzickým cvičením (krijemi),… Pokračování

Od kořenů ke koruně (K jóga a čakry)

Kundaliní jóga je známá také jako jóga vědomí. Zaměřuje se především na posilování a nervového a imunitního systému. Vede k celkovému zlepšení života. Nedílnou součástí každé lekce kundaliní jógy je fyzické cvičení, relaxace a meditace. V těchto lekcích kundalini jógy projdeme postupně celé tělo “odzdola nahoru” či od “kořenů ke koruně”.… Pokračování

Krija na emoční a duševní rovnováhu…

Krija na emoční a duševní rovnováhu a prevenci předčasné menopauzy 21. července 1977 (Emotional and Mental Balance and Prevention of Early Menopause) Krija ke stažení ve formátu PDF, včetně obrázků Při cvičení postupuje prosím podle pokynů k domácí praxi. Pokračování

Krija na udržení krásného těla

Krija na udržení krásného těla říjen 1969 (Keeping the Body Beautiful) Krija ke stažení ve formátu PDF, včetně obrázků Při cvičení postupuje prosím podle pokynů k domácí praxi. 1. Dlouhý hluboký dech. Posaďte se do pohodlné pozice, páteř protažená. Začněte dýchat dlouhým a hlubokým dechem oběma nosními dírkami. Soustřeďte se… Pokračování

Jóga nidra – hluboká relaxace k posílení záměru (seminář)

„Zasej myšlenku a sklidíš čin. Zasej čin a sklidíš zvyk. Zasej zvyk a sklidíš charakter. Zasej charakter a sklidíš osud.“ (indický filosof Svámi Šivananda) Pokračování

Knihy o kundaliní józe v češtině

O nejrůznějších aspektech kundaliní jógy vyšla spousta knih v angličtině, němčině či španělštině. Co je nám však dostupné v českém jazyce? Pokračování

Vitalita a stres (K jóga pro ženy)

V úvodním kurzu kundaliní jógy pro ženy se zaměříme na téma vitality a stresu. Vybereme sestavy (krije) a meditace prospěšné ženám, jejich tělu, srdci a duchu. Pokračování

Krija na odolání tlaku času

Krija na odolání tlaku času 4. července 1984 (Kriya to Withstand the Pressure of Time) Krija ke stažení ve formátu PDF, včetně obrázků Při cvičení postupuje prosím podle pokynů k domácí praxi. 1. Posaďte se do pohodlné pozice, ruce zvedněte na úroveň obličeje, lokty jsou ohnuté. Začněte třást celým tělem.… Pokračování

Napětí a uvolnění (K jóga pro začátečníky)

Kundaliní jóga je známá také jako jóga vědomí. Zaměřuje se především na posilování a nervového a imunitního systému. Vede k celkovému zlepšení života. Pokračování